banner
user_photo

Spy.Dr

25.10.2010
ja mel v moji housence zlutou 104 napnutou s pruvesem tak 1,6-1,7m na 68kg v pulce, pak jeste 113m a lajna v housence bez sebemensiho naznaku taveni178
user_photo

Kuře to Stanely a Kwjet

25.10.2010
když jsme tu žlutou stovku sundavaly, tak jsem ji osobně vyndaval z 'lajny.cz BANÁNU'... a musel jsem ji roztrhnout v tom zapečenym místě 16
user_photo

Kwjet to Stanely ([email protected])

25.10.2010
aha no tak to je jasný.. to se mi taky stalo, klasickej problém s povolovací lajnou o kterym jsem psal pár příspěvků níž.. dá se to docela jednoduše vyřešit, ale chce to trochu jinej mechanismus.. už se na tom maká.. 1 ale tam lajna nehraje roli, speče se uplně cokoliv..
user_photo

stanely -> Kuře a Kwjet

25.10.2010
Jestli je to ta stejná situace, tak se ale nespekla lajna v banánu, ale tak 105ka byla uchycená žlutou lajnou obtočenou kolem šeklů několikrát dokola pro povolení. Když to pak Onra povoloval přepálila se když se v tom pohybovala. 16
user_photo

Kwjet to Kuře ([email protected])

25.10.2010
hmm hmm zajímavý, tak vida, stát se to může.. určitě budou i další případy, kdy se lajna prostě speče, ale těžko říct čim to je, řek bych, že je to hlavně velkym tahem v lajně (někde na hranici pevnosti) a taky úpletem, je pravda že tadle dvoutuna i Dragon maj furt dost jemnou vazbu, třeba oproti WM.. ale je to fakt věda, řek bych, že poloměry kotvících os maj vliv hlavně na pevnost uchycení lajny, do spejkání fakt nevidim (ale je možný že to taky hraje roli).. co to vlastně bylo za banán, ve kterym se spekla ta žlutá dvoutuna? otázka je, co vymyslet za jinej kotvící princip, docela rád bych někdy viděl to Stefanovo nejnovější heblo (Revolve), moc totiž nechápu princip, na kterym je to založený.. neojevil jste to někdo náhodou? nonic tak slack hajl, Q
user_photo

Kuře to Kwjet

25.10.2010
hele viděl jsem už zapečenou žlutou dvoutunu od Ondry na stovce. Byla zpeklá v banánu stejně jako to dělá BS 14
user_photo

Kwjet ([email protected])

25.10.2010
to ISeeTheStars:
ahoj, co se týče bočnic Bandity, tak jsou počítaný na 2,8 tuny než se začnou deformovat, takže tam by problém bejt neměl.. vzhledem k používanýmu materiálu se skoro nikdy nejde přes 2 tuny tahu, ani u lajn 200+ a na ty stejnak Bandita není určenej - jeho využití jsou hlavně lajny od 30 do 150 m a hajlajny, hlavní výhoda je nízká hmotnost při zachování rozumný pevnosti.. pevnost lajny jsem v tom zatim netestoval, ale má to podobný parametry jako německej Lynx (a na něm se trhá White Magic - pevnost 31 kN - při cca 25 kN, takže redukce o cca 20% dolu)
co se softpointu týče, tak právě tam je obrovská výhoda bandity popř. jinej banánovejch udělátek, na jedný straně je lajna chycená na fest a na druhý straně jsou kladky přichycený k lajně prusíkem, nebo line gripem.. volnej konec lajny potom jde do bandity a postupně jak lajnu napínáš, tak volnej konec dotahuješ.. nenapadá mě jiný řešení, lajna vždycky musí bejt chycená do něčeho kovovýho.. problém s tavením lajny v banánu, co vim, tak je jedině u lajny Black Sky, a to nejpravděpodobnějc kvůli hodně jemnýmu úpletu a větší průtažnosti.. Dragon, oranžová třítuna ani jiný lajny tenhle problém nemá ani na šeklu a v banánu (resp jsem nic podobnýho nezaznamenal ani při tahu blížícím se 2 tunám).. samozřejmě ve chvíli, kdy chceš softpoint zrušit, tak musíš lajnu zase čapnout do kladek, trochu dopnout a banditu z volnýho konce sundat, ale dá se to vyřešit tim povolovacím popruhem, jeho nevýhoda je právě to tavení, ale na tom už se pracuje, ve vývoji je nový udělátko, který todle tavení eliminuje.. 4 btw softpoint je fajn, ale to oceníš hlavně u hajlajn, kde je kladkostroj kdesi v prostoru občas docela na obtíž.. u longline todle zas až tak neva a hlavně nebezpečí proklouznutí lajny v line gripu (o prusíku ani nemluvě) u tahu většího než 15 kN je už dost velký a tim pádem sotfpoint u lajn delších než 100 m nedoporučuju..

Server Error

We're sorry! The server encountered an internal error and was unable to complete your request. Please try again later.

error 500