banner
user_photo

Prcek to Matesh

11.01.2011
proč ne v sobotu12 to bych se možna přidala 12
user_photo

Matesh

11.01.2011
Zdar, v neděli jdeme tahat highlajnu na Kružberku. Zatím stále jediná highlajna u nás na Moravě a taký zatím nemá pokořitele či pokořiteklu. Takže pokud je pro vás jako pro nás do čech daleko tak přijedtě v neděli dopoledne pod přehradu. Vítána je každá síla.
user_photo

Kwjet to Peeto ([email protected])

10.01.2011
tyjo fotky bohužel žádný nemam 12 ale zato jsem natočil a sestříhal video, mrkni here www.youtube.com/watc… 3 sněhu bylo dost, pršelo taky slušně, prostě hajlajn párty jak má bejt 171 chodit se musí za každýho počasí, jinak se těch 52 hajlajn letos nestihne.. 21 kdo má nápad na další vejlet, ať se neváhá podělit.. ať to šlape, hajlajn hajl Q
user_photo

Peeto to Kwjet ([email protected])

10.01.2011
Nějaká fotodokumentace ze Sloupu? Jak to tam vypadalo se sněhem? A nějaký noví highlineři? Díky, díky moc21
user_photo

Peeto ([email protected])

07.01.2011
Něco málo z dnešní přehrady... Fotky jsou jen z mobilu, takže spíš pro představu, led trochu natával.. 21
frips.rajce.idnes.cz…
user_photo

Kwjet ([email protected])

07.01.2011
tak změna plánu, kvůli blbýmu počasí a tomu, že bysme v neděli neměli odvoz zpátky do Prahy se akce ve Sloupu mění na jednodenní - jen sobota.. tímto se omlouvám všem, co měli v plánu přijet v neděli, ale děti neplačte, však vono bude přes rok ještě času dost ;)
user_photo

Spy.Dr 2 Kuře

07.01.2011
2 Ty vole to je hustý 171 SlackKláding 21 to nemá chybu :-D
user_photo

Kuře

07.01.2011
konkurence highliningu
www.horyinfo.cz/view…
user_photo

Kajoch

07.01.2011
venku je hnusně - já jdu do práce 144
user_photo

Vejvis to Peeto

07.01.2011
teď vyrážim na běžky, tak za 2,5hod jsem zpátky, tak pak můžu hned vyrazit 1 Vezmu všechno železo co mám a nějakou kratší lajnu, třeba na tu 40ku 1
user_photo

Peeto ([email protected])

07.01.2011
Tak dneska půjdem s Vejvisem tahat na tu přehradu... Beru 150m lajny, ale zatim jsme jen dva, tak natáhnem nejspíš něco kratšího. Kdyby se k nám někdo přidal, natáhnem klidně plnejch 160. Klidně vezmu i kraší lajnu-50 a napne se na kostku, ale jenom kdyby byl zájem, jinak to tahat nebudu. Kdo by se teoreticky přidal pankáči?
to Vejvis: v kolik se sejdem?? Vezmu lajnu, statiku a nějaký železo, tak vem ještě kladky se železem.
user_photo

Prcek to Kolouch

07.01.2011
Boží silvestrovské videjko si udělal!!! 2
user_photo

Spy.Dr 2 Ondra

06.01.2011
Jak píše Kwjet, nejdůležitější ze všeho je u hajlajn hlavně přemejšlet16 Zásada by měla být, že když cokoliv praskne nebo jinak selže, neměl bys udělat buch na zem ať už vymyslíš setup jakkoliv. Je dobrý se zamyslet co se stane když jakejkoliv článej třeba praskne. Pokud dojdeš k závěru, že to vždy na něčem dostatečně pevnym pořád drží, je to v cajku. Další věc nad kterou je dobrý se taky zamyslet je to, že když třeba prdne lajna a měl bys jít do bekapu, tak se může stát to, že se bekap prověsí tak, že se třeba může drbnout o skálu nebo cokoliv jinýho, takže dostatečně bandážovat na místech předpokládanýho styku s něčím. Chce to domejšlet do důsledků...blbý je že chyba na HL by mohla bejt poslední178
user_photo

Kwjet to ondra ([email protected])

06.01.2011
ahoj, u delších hajlajn se občas používá místo jistícího lana druhá lajna přitejpovaná zespodu, jak píšeš.. je to z několika důvodů - 3 t lajna ukotvená v šeklu má většinou větší pevnost, než lano v uzlu.. taky má většinou o trochu menší hmotnost a v neposlední řadě se kombinace dvou lajn chová trochu líp, než lajna s lanem, to se projeví hlavně u delších hajlajn.. napnout se to může různě, buď napneš hlavní lajnu klasicky kladkama a bekapovou lajnu ručně (dobrý je bekapovou lajnu ukotvit na jedný straně pomocí šeklu a lockpinu a na druhý straně pomocí slackbandity nebo nějaký věcičky na stejnym principu - potom můžeš pomocí prusíku, kusu lana a karabiny lajnu v banditovi prochu dotáhnout, u kratších lajn ten tah většinou stačí) nebo můžeš použít linegrip - to je takovej sofistikovanej prusík na lajny (ten ale v ČR zatim není moc rozšířenej 1) a napnout každou lajnu zvlášť podle libosti, anebo se to dá napnout oboje najednou pomocí jedněch kladek - potom je dobrý, když je bekapová lajna trochu víc prověšená, aby si zachovala větší pevnost než lajna hlavní (výhoda tohodle systému je, že si obě lajny můžeš předtejpovat dole na zemi a ve vějšce už se to pak chová jako jedna lajna, takže ušetříš nějakej čas i starosti).. je důležitý, když napínáš obě lajny najednou, aby každá lajna měla svý vlastní kotvení (tj. nedávat 2 lajny do jednoho šeklu nebo bandity) - z toho vyplývá podmínka, aby se ti do kladek vešly 2 šekly najednou, popř. to pořešit nějak jinak (kotvící deska? ale to už mi přijde krapet překombinovaný).. taky je dobrý nakonec udělat nějakej bekap kladek, protože v případě jejich selhání by ti lajnovej bekap moc nepomoh.. napínání hajlajn s dvěma lajnama je docela komplexní záležitost (ostatně stejně jako napínání klasický hajlajny s lanovym bekapem) takže to chce mít nějaký zkušenosti a hlavně dávat bacha, aby člověk v tý spleti provázků někde neudělal chybu.. 4 kdyby něco, ptej se dál, slack zdar Q
user_photo

ondra ([email protected])

06.01.2011
Zdar slackbandité, poradil by mi někdo pár věcí ohledně hajlajny? Zajímalo by mě jak to je s natahováním lajny na dvojto, ta druhá lajna se používá místo jistícího lana? A jak to je s kotvením a napínáním? Napínají se obě lajny stejně nebo ta spodní míň...
user_photo

Píďa

06.01.2011
Já přijedu do Sloupu někdy v sobotu večer a budu mít s sebou případně stan, kam se ještě 1-2 lidi vejdou.
user_photo

Vejvis to Britney

06.01.2011
no v pátek nebo v sobotu, a včera večír jsme se s Peetem dohodli na pátku 178
user_photo

Britney to Vejvis

06.01.2011
No nevim, jak jste se hoši nakonec dohodli, ale včera večer to mělo být ješte v sobotu... 1
user_photo

Vejvis to Lbc team

06.01.2011
v pátek půjdem s Peetem a Michalem natáhnout něco mezi 100-150m přes libereckou přehradu, tak kdybyste měl někdo čas tak se ozvěte a doražte 1

Server Error

We're sorry! The server encountered an internal error and was unable to complete your request. Please try again later.

error 500