banner

Hotel Paradise 48L/30H -Vysoké Tatry

VAROVÁNÍ:
Postavy jsou smyšlené, čas relativní a fotky z photoshopu.
Na doporučení jednoho našeho kamaráda se vydáváme napínat první highline na slovenské straně Tater. Konečně! Naše posouvání termínu od května je už docela vtipný. V neděli dopoledne rychle zdrháme z MHFF zabalit cajky a odpoledne vyrážíme.
Z Trutnova chceme jet vlakem do Pardubic, jenže paní pokladní nám špatně vytiskla časy odjezdů, a tak tam zbytečně čekáme asi tři hodiny. Nevadí - blízký Sportbar to jistí! Ve spacím vlaku trošku pobíháme a nevíme, co by. Nakonec nás vynervovaný průvodčí odbaví (všechno každému musel říkat pětkrát, Malafa skoro vyhodil ven:-D). Dopíjíme v uličce pivko a jdeme si lehnout. Byl to pěkný teleport do Popradu, kde na nás už čeká náš kamarád šuhajko Vlado Sedlák. Električkou se posouváme do Štrbského plesa, odkud už musíme každý sám.
Rozhodli jsme se napnout highline v Mengusovské dolině na Ihlu v Patrii ve žlabu kousek pod vrcholem hory Patria 2203 m n. m.

V mlze se nám na chvilku odhalí špička Ihly a tak se vydáváme přímo vzhůru žlabem z magistrály. Přece jenom nějaká čtyřka bude na klid, ale zdání klame. S čtyřicetikilovými batohy to je totiž hodně ztěžka.

Zastavuje nás až mokrý rozsypaný žlab s pár lezeckými úseky, kdy to prostě s těma batohama už nejde... A tak musíme natáhnout fixy a párkrát si cca 100m pasáž zopakovat. Dopravit pod Ihlu všechny věci nám trvalo od nádraží 8hodin.

Další den se probouzíme do nádherného rána, posnídáme a začneme napínat. Samo sebou bychom to nebyli my, když by se nezačalo něco kazit... A tak přišel mrak, nebyl to jen tak ledajaký mrak byl to velemrak tak velký že nás zahalil do bílé tmy.

Do večera se nám to kupodivu daří napnout, protože se občas dá lehce dohlédnout na Ihlu, která jde k radosti všem obhodit 10m spansety, což je super! Škola z písků se hodí - vrtat se v Tatrách totiž nemůže. Na druhý straně to je taky vpohodě. Ale pro jistotu bych si vzal tři 12kový plakety.O:)

Brutál povolený Polyamid zapůjčený od EQB na otestování přešel Mára na OS, Malaf naOS, Kuba se posral ale vymlouvá se na mlhu a Vlado to taky nezvedá.

Další dny se stalo plno veselých anekdot ale to asi až někdy jindy nebo někde v hospodě u píva. Vlado to jedním pokémonem (čti pokusem) parádně rozešel. Kuba se nakonec zvedl, ale stejně je to posera. Mára přidal swami.

Slacku zdar!!
PS: Jojojo! A napadl nás bezva nápad, takže se ještě máte do budoucna na co těšit.

PSS: Kuba s Márou stojí takhle v Bille a vybírají pivka. Přijde Slovák a říká: „Boha jeho! Češi a vyberajú si Slovenský pivo, svet sa zbláznil!“