banner
user_photo

Píďa

04.03.2011
No do riga bych šel, kdybych ho někde našel za dobrou cenu, ale nad Grigri uvažuju proto, že se dá sehnat zánovní hodně levně.
user_photo

Kwjet (info@slackshop.cz)

04.03.2011
to Čéřa and all co chtěj dorazit: je to tady mapy.cz/#mm=TtTcFP@x… budem tam zejtra cca od 12 napínat a poté chodit..
to Píďa: nevratná změna nehrozí, dřív než grigri poškodíš, začne lano prokluzovat.. jak píše Spajdr, na delší lajny/větší tahy se přidávaj kladky do základního systému, aby se tah rozložil do více pramenů.. btw. kašli na grigri a kup si rovnou riga 171 za pár stovek navíc dostaneš čupr profi blokant, se kterym tydle problémy se zaseknutím nebudeš muset řešit.. slack hajl Q
user_photo

Spy.Dr 2 Píďa

04.03.2011
GriGri funguje přímou úměrou. 4ím větší je zátěž, tím větší je jeho stisk lana. Když tu zátěž snížíš a zabereš za páku, tak ho povolíš, žádná reálná šance na nějakou nevratnou změnu mě nenapadá, samozřejmě když vyloučíš nesmyslný extrémy jako tahy několik tun atd. Ale všemu tomuhle by ses měl vyhnout tím že zvýšíš v systému pošet kladek. Není to jen z dúvodu aby se líp tahalo, ale i z dúvodu rozložení síly na více bodů, třeba kilo na dvou dvoukladkách sice jde, ale je to vzhledem k materiálu celkem šílenost, a na grigri pak kotel. Když dáš kladky 4 tak se všechno líp rozloží, a na grigri bude síla poloviční, takže pak ani nebude problém s jeho povolením. A to nemluvim o ničení kladek, grigri, lana atd. když se to žene do extrémů...takže asi tak...

Server Error

We're sorry! The server encountered an internal error and was unable to complete your request. Please try again later.

error 500